iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران


شعبانیان: بازی را از نظر روانی به کره و چین تایپه باختیم

سرمربی تیم ملی والیبال زنان کشورمان معتقد است باخت والیبالیست های ایرانی در بازیهای مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی و چین تایپه یک باختی روانی است و یک باخت فنی یا تاکتیکی محسوب نمی شود.
میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار اعزامی روابط عمومی فدراسیون والیبال، افزود: ملی پوشان ایرانی پس از سه بازی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا فشار زیادی را متحمل شدند و عملکرد آنان در بازی چهارم و پنجم این خستگی روحی و کاهش تمرکز را به خوبی نشان داد.
وی ادامه داد: در فاصله یک روز استراحت تیم ها ، بازیکنان ملی پوش ایران عصر روز گذشته پس از دیدار مقابل چین تایپه یک جلسه بدنسازی با وزنه داشتند و پس از آن نیز جلسه فیزیوتراپی نیز انجام دادند. امروز چهارشنبه نیز تیم ملی یک جلسه تمرینی خواهد داشت تا بازیکنان علاوه بر یک ریکاوری خوب مروری بر تاکتیک ها نیز داشته باشند.

** هنوز برای جبران شکست های اخیر و صعود یک تا دو پله ای در آسیا فرصت داریم
سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: اگر در فرصت باقی مانده شرایط روحی – روانی تیم ارتقا یابد امکان و انتظار جبران دو باخت اخیر تیم وجود دارد .
شعبانیان تقویت خودباوری بازیکنان را موجب ارایه بازی بهتر آنان در زمین عنوان کرد و گفت: وقتی این بازیکنان توانایی هایشان را باور کنند، می توانند بدون استرس و با نگاهی بهتر بازی کنند و هرگز تسلیم حریف نشوند.

مسابقات هفدهمین دوره والیبال قهرمانی زنان آسیا پس از یک روز استراحت از روز پنجشنبه 28 شهریور ماه از سر گرفته می شود.
تیم ملی والیبال زنان کشورمان روز پنجشنبه به مصاف تیم ژاپن دارنده رنکینگ سوم جهانی خواهد رفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۷
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی