iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

پیروزی تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ


پیروزی تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین و آخرین بازی دوستانه و تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی ترکیه موفق به شکست تیم باشگاهی فنرباغچه شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که در حال حاضر در اردوی آمادگی برون مرزی ترکیه بسر می برند، عصر امروز سه شنبه در آخرین بازی تدارکاتی خود در این اردو به مصاف تیم باشگاهی فنرباغچه ترکیه رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.
شاگردان خولیو ولاسکو با ترکیب معروف، موسوی، فرهاد قائمی(لیبرو) ، غفور، غلامی، داوودی و زرینی مسابقه را آغاز کردند و در ست های اول ، دوم و چهارم این بازی به ترتیب با امتیازهای های 25 بر 22، 27 بر 25 و 25 بر 23 در برابر تیم والیبال فنر باغچه ترکیه که از تیم های مطرح باشگاهی در قاره اروپا است، به پیروزی رسیدند و تنها در ست سوم 25 بر 23 مغلوب این تیم شدند.
لازم به ذکر است فرهاد قائمی در این دیدار در پست لیبرو به میدان رفت.
ملی پوشان ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود در ترکیه موفق به شکست تیم ملی والیبال میزبان شدند و در دومین بازی سه بر دو مغلوب بلغارستان شدند.
مهدی مهدوی، سعید معروف (کاپیتان)، محمد موسوی، شهرام محمودی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، علی مباشری، امیر غفور، عادل غلامی، آرمین تشکری، علی جدیدی، رحمان داودی و فرهاد ظریف 14 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی ترکیه هستند.
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ششم مهرماه به میزبانی دبی آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران برای دفاع از مقام قهرمانی خود در این رقابت ها شرکت می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۷
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی