iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

مهرانپور: برای پنجم تا هفتم شدن فرصت هست

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ق.ظ


مهرانپور: برای پنجم تا هفتم شدن فرصت هست

آنالیزور تیم ملی والیبال زنان کشورمان گفت: تیم ملی والیبال زنان هنوز برای کسب عنوان پنجم تا هفتم آسیا فرصت دارد اما راه دستیابی به این موفقیت از زمان شروع رقابت ها بسیار سخت تر شده است.
مهرداد مهرانپور در گفتگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون والیبال به تایلند، افزود: ژاپن نخستین حریف ما در مرحله یک هشتم نهایی است و یکی از بهترین های جهان و برترین تیم آسیا است.بازی در مقابل این تیم سخت است زیرا والیبال را واقعا شش نفره بازی می کنند و متکی به فرد نیستند.
وی با بیان اینکه کادر فنی انتظار پیروزی یا حتی گرفتن یک ست از ژاپن را از تیم ملی ندارد اما انجام یک بازی با خطای پایین و تمرکز بالا ، از بازیکنان توانمند ایران انتظار زیادی محسوب نمی شود.
مهرانپور خاطر نشان کرد: بازی با ژاپن می تواند یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب برای والیبالیست های جوان ایرانی باشد تا در سایر بازیها با یک استراتژی جدید در زمین ظاهر شوند.
انالیزور تیم ملی والیبال زنان ایران ، در مورد باخت مقابل کره جنوبی و چین تایپه نیز گفت: فاصله ما از آخرین بازی مقدماتی تا اولین بازی مرحله دوم بسیار کم بود و به خاطر بازی سنگینی که تیم مقابل هند داشت نتوانست ریکاوری خوبی داشته باشد .
به گفته مهرانپور از سوی دیگر تیم هنوز در حال و هوای پیروزی مقابل هند مانده بود و یکباره سد کره و بازی سرعتی این تیم باعث شده بازیکنان نتوانند در حد و اندازه واقعی خود ظاهر شده و بازی ضعیفی را در زمین نمایش دهند.
این کارشناس ادامه داد: تیم کره جنوبی تیمی بسیار قدرتمند که قدرت و سرعت بالایی برخوردار است و بازیکنان این تیم کاملا برتر از ایران بودند. این تیم یک لژیونر خارجی دارد که در لیگ ترکیه بازی می کند. تمامی پاس های کره به او ختم می شد و او هم بدون چون چرا امتیاز را می گرفت .
مهرانپور تیم چین تایپه را تیمی دست یافتنی توصیف کرد و گفت: بازیکنان ایرانی می توانستند این تیم را با یک بازی منطقی و حساب شده ببرند و برنامه ریزیها نیز در همین جهت بود اما متاسفانه بازیکنان نتوانستند دستورات و خواست کادر فنی را در زمین اجرا کنند و از سوی دیگر بالا بودن خطای فردی بازیکنان ما چنان زیاد بود که از 75 امتیاز چین تایپه 31 امتیاز آن را از روی خطای فردی بازیکنان خودمان گرفته بود.
وی تصریح کرد: این نتیجه به ما نشان داده که مانیز خطاهایی در برنامه انالیزمان داریم که باید مورد توجه قرار گرفته و مرتفع شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۷
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی