iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

تمرینات توپی از دوشنبه، بدنسازی از یکشنبه

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

تمرینات توپی از دوشنبه، بدنسازی از یکشنبه

تمرینات توپی تیم ملی والیبال کشورمان از روز دوشنبه 27 خردادماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان پس از استراحت امروز شنبه، به صورت جدی آغاز می  شود که تمرینات توپی در سالن 12 هزار نفری و تمرینات وزنه و بدنسازی در فدراسیون برگزار خواهد شد.
ملی پوشان والیبال کشورمان تمرینات خود را از عصر روز یکشنبه 26 خردادماه در سالن بدنسازی فدراسیون والیبال آغاز خواهند کرد و روز دوشنبه دو جلسه تمرین توپی صبح و عصر در سالن 12 هزار نفری آزادی خواهند داشت.
همچنین کاروان والیبال ایران از روز دوشنبه در هتل المپیک مستقر خواهد شد تا در شرایط کامل مسابقه قرار گیرد.
بر اساس برنامه تمرینی خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال، تمرینات توپی در دستور کار ملی پوشان قرار دارد تا کادر فنی بیشتر با نقاط ضعف احتمالی این تیم آگاه شوند.
سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص برنامه های جدید تیم ملی والیبال گفت: در تمرینات جدید تیم ملی کار با وزنه سبک تر می شود و اولویت با تمرینات شبیه بازی و حفظ شرایط مسابقه خواهد بود. باید در مدت باقی مانده تا دیدار با صربستان سرعت بازیکنان افزایش یابد.
امیر خوش خبر در ادامه به تهیه فیلم بازی های روز گذشته لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: بر اساس درخواست ولاسکو این فیلم ها تهیه و در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار خواهد گرفت تا آنالیز بهتری از حریفان به ویژه صربستان حریف این هفته ایران داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تیم ملی پس انجام بازی دوم با صربستان بلافاصله عازم ایتالیا خواهد شد، گفت: باید آمادگی بازیکنان به گونه ای حفظ شود که سفر، تمرینات و بازی های لیگ جهانی والیبال قدرت بدنی و چابکی آنان را کاهش ندهد.
تیم ملی والیبال کشورمان روز جمعه 31 خردادماه و یکشنبه دوم تیرماه در سومین و چهارمین بازی خود در بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال میزبان صربستان خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی