iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

شگفت هواداران روسیه

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ب.ظ

روسیه طرفداران خود را شگفت زده کرد

تیم ملی والیبال روسیه در نخستین دیدار خود در برابر صربستان با پیروزی سه بر صفر، طرفداران خود را شگفت زده کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نیکولای پائولوف و اسپیریندو الکسی از تیم میزبان (روسیه) به ترتیب با 16 و 14 امتیاز بالاترین امتیاز را کسب کردند در حالیکه برای تیم صربستان الکساندر آتاناسیوویچ با 14 امتیاز عنوان امتیازآورترین را به دست آورد.
روسیه هم اکنون با کسب سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر گروه B جای دارد. صربستان هم با دو برد و یک باخت در جایگاه دوم این گروه قرار دارد.
شش هزار و 260 نفر بازی دو تیم روسیه و صربستان را تماشا کردند و قرار است این دو تیم امروز شنبه دومین مسابقه خود را  نیز برگزار کنند.
استانکوویچ کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان در نشست خبری بعد از بازی با روسیه گفت: بازی امروز صربستان یکی از بدترین بازی ها در طول دو سال گذشته بود. روسیه خوب بازی کرد. اگر به همین منوال ادامه یابد امیدی به پیروزی نخواهیم داشت.
ماکاروف کاپیتان تیم روسیه نیز گفت: سرویس های خوبی را به نمایش گذاشتیم. تشویق تماشاگران نیز کمک شایانی به این پیروزی کرد. فکر میکنم علّت باخت صربستان خستگی راه بود، باید حواسمان به بازی دوم باشد.
ایگور کولاکوویچ، سرمربی صربستان نیز در این نشست خبری گفت: کنترل سرویس های روس ها سخت بود. در دریافت هایمان مشکل داشتیم و درصد خطاهایمان بالا رفت. اصلاً نمی توان گفت که پس از ست اول بازی ما بازی بود. فکر می کنم دلیل باخت ما ذهنی است.
آندری ورنکوف، سرمربی روسیه نیز افزود: بازی ما خوب بود اما نمی توانیم هنوز آسوده بنشینیم. صربستان رقیبی سرسخت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی