iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

15 بازیکن در هشتمین اردوی تیم ملی بانوان

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ق.ظ

15 بازیکن در هشتمین اردوی تیم ملی بانوان

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان از 15 بازیکن برای حضور در هشتمین اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان کشورمان خود را برای حضور شایسته در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند.
سرمربی این تیم پس از پایان اردوی هفتم، با حذف یک بازیکن اسامی 15 بازیکن را برای حضور در هشتمین اردوی آمادگی اعلام کرد که بازیکنان می بایست امروز یکشنبه بیستم مردادماه خود را به سرپرست تیم ملی والیبال زنان در آکادمی ملی المپیک معرفی کنند.
تمرینات بازیکنان در این مرحله از اردوی آمادگی از بیستم مردادماه آغاز و به مدت 10 روز (29 مردادماه) ادامه خواهد داشت.
میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی والیبال زنان از بازیکنان زیر برای حضور در این اردو دعوت کرده است:
فرانک بابلیان، شبنم علیخانی، الهام فلاح، فرنوش شیخی، مینا روستا، پوران زارع، نیلوفر ابراهیمی، نیلوفر رشیدی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، مهتاب رحمانی، مائده برهانی، ندا چملانیان، نگار کیانی و فرزانه مرادیان.
میترا شعبانیان به عنوان سرمربی، فریبا صادقی (مربی)، سارا حاج انزهایی (مربی بدنساز) قاسم شیرتری و جواد مهرگان (مشاوران فنی)، مهراد مهران پور (آنالیزور) و لعبت خلیلی به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بانوان کشورمان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که شهریورماه در تایلند برگزار می شود، آماده می کند.
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 23 شهریور تا یکم مهرماه در دو شهر ناخون پاتوم و راچاپوری کشور تایلند برگزاری می شود و ملی پوشان کشورمان در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های هند، فیلیپین و چین در گروه دوم این رقابت ها همگروه هستند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۰
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی