iran volleyball

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

اولین و برترین وبلاگ رسمی والیبال در ایران

معدنی: چند بازیکن جدید به تیم ملی ب دعوت می شوند

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ق.ظ

معدنی: چند بازیکن جدید به تیم ملی ب دعوت می شوند

سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران گفت: چند بازیکن جدید برای حضور شایسته ایران در مسابقات والیبال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دعوت می شوند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، حسین معدنی، افزود: حسین حسن پور و علی جلالی به تیم ملی ب والیبال دعوت شدند و حضور دو سرعتی زن نیز ضروری است که در حال تعامل و انتخاب بازیکنان هستیم. به محض مشخص شدن اسامی آنان نیز اعلام می شود.
وی در باره انجام بازی های تدارکاتی گفت: تیم ملی والیبال ب تمرینات خود را تازه آغاز کرده و تا شرایط مطلوب برای مسابقه چند روزی فاصله دارد. تا کنون نفرات تیم نیز به صورت کامل در اختیار نبودند، اما چند دیدار تدارکاتی با تیم های زیر 23 سال و جوانان خواهیم داشت تا آن تیم ها که خود را برای مسابقات جهانی آماده می کنند، در شرایط مسابقه قرار گیرند.
سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران تصریح کرد: این مسابقات بیشتر به تیم های زیر 23 سال و جوانان کمک خواهد کرد تا به ما. اما دیدارهای تدارکاتی اصلی بازیکنان ما با مصر خواهد بود که بر اساس برنامه تدوین شده تیم ملی والیبال مصر 28 مرداد به ایران می آید و در مدت یک هفته اقامت خود در تهران دو بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی والیبال ب ایران خواهد داشت.
وی در باره حریفان تیم ایران در مسابقات والیبال سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز گفت: از حریفان، نحوه انجام مسابقات و برنامه بازی ها هیچ اطلاعاتی نداریم، اما کار خود را انجام خواهیم داد تا به شرایط مطلوب دست یابیم.
معدنی تاکید کرد: انتظار مردم از والیبال ایران افزایش یافته و این موضوع کار ما را در مسابقات پیش رو سخت تر خواهد کرد. فعلا امکانات و شرایط خوبی در تمرینات داریم و تلاش خودمان را برای حضور شایسته در مسابقات خواهیم کرد.
مسابقات والیبال سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از دوم تا نهم مهرماه در اندونزی برگزار خواهد شد. هدایت نماینده کشورمان را در این رقابت ها را حسین معدنی بر عهده دارد و محمود افشاردوست دبیر کل فدراسیون، سرپرستی کاروان والیبال ایران را بر عهده خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۲
حسین علیپور

والیبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی